PDA

View Full Version : Land of the Free



ChristFlame
05-03-2006, 12:25 AM
Here's another one of my more recent short stories:

http://www.rose-hulman.edu/~hodgespt/LandO...dOfTheFree.html (http://www.rose-hulman.edu/~hodgespt/LandOfTheFree.html)

Soulfire
05-03-2006, 12:42 AM
I actually started bawling at the end. We're so close to that it's not even funny. It made me realize just how close we are to the end. Thanks Patrick. (no that's not sarcastic either, lol)

ChristFlame
05-03-2006, 01:05 AM
I actually started bawling at the end. We're so close to that it's not even funny. It made me realize just how close we are to the end. Thanks Patrick. (no that's not sarcastic either, lol)


Yeah, that's what made me want to write about it. It takes place in the future, but I could see it happening very soon. Well, probably not how I depicted it, but something like it...... You're very welcome, by the way. I'm glad you liked it.

Soulfire
05-03-2006, 02:06 AM
For a sec there I thought you were gonna call me bro. (LOL) :2funny:

ChristFlame
05-03-2006, 09:37 AM
For a sec there I thought you were gonna call me bro. (LOL) :2funny:


*looks at the ground and shakes head*.............. ;)

Crow
05-03-2006, 10:06 AM
Excellent writing...

J-Fluff
05-03-2006, 11:37 AM
You've got talent Patrick. Ever write anything longer than a short story? I'd be very interested in reading it if you have.

Soulfire
05-03-2006, 11:38 AM
Ain't he great? I told you you were great, Patrick!!!!!!

J-Fluff
05-03-2006, 12:22 PM
Yep, he's great. You're great Patrick.

ChristFlame
05-03-2006, 12:33 PM
Excellent writing...


Thanks Crow, I'm glad you enjoyed it.... :)

kutless4724
05-03-2006, 12:49 PM
Patrick, once again you wrote another great short story. I enjoyed it and I am running out of words. But that was the it, the x, and the wow factor. That was awesome. :-)

Soulfire
05-03-2006, 12:54 PM
SUPERSTAAAAAAAH!!!!!!

kutless4724
05-03-2006, 12:57 PM
SUPERSTAAAAAAAH!!!!!!


lol

I agree with Kayla. I agree.

ChristFlame
05-03-2006, 01:01 PM
Thanks, Rachel...... I'm very glad you liked it.... I'm glad you thought it had the "wow factor." This particular story definitely needs that wow factor to be a good story.....

Kayla, you're hilarious.... by the way..... :-D